Blog

Najčešće greške kada su u pitanju Facebook reklame i kako ih izbjeći
Facebook reklame koje postavljate ne prolaze provjeru? Pitate se kako da smanjite cijenu po kliku Facebook reklama? U ovom članku ćete naučiti neke od najčešćih grešaka koje biznisi prave pri kreiranju Facebook reklama i kako ih izbjeći.

Kako da kreirate dobar korporativni imidž?
Korporativni imidž vaše kompanije je percepcija vašeg brenda u javnosti. Možete oblikovati vaš brend tako što ćete javnosti reći kakva ste kompanija putem vaših marketing aktivnosti.

3 stvari koje morate imati na umu pri pisanju plaćenih oglasa
Glavni element koji će odrediti uspjeh svake oglasne kampanje je tekst oglasa. Morate pažljivo odabrati vaše riječi i koju poruku je najvažnije prenijeti vašoj ciljnoj publici.

Šta je Instagram Reels?
Vjerovatno ste čuli da Instagram uvodi Reels opciju kako bi parirao TikTok-u. U ovom blog postu ćemo pogledati šta je Reels opcija i koje su njene prednosti.

Šta je alternativni tekst?
Slike daju vašem sadržaju vizuelni kontekst, povećavaju čitljivost i čine vaš sadržaj preglednijim. Da li ste znali da slike koje se nalaze na vašem sajtu mogu da doprinesu i vašem SEO rangiranju?

SEO vs PPC: Šta je bolje za vaš biznis?
Rastrzani između fokusa na SEO i PPC, vlasnici web sajtova uvijek žele da znaju koji je bolji pristup. Konkurencija možda bolje radi SEO, ali negdje su pročitali da je PPC bolji.
Da li je jedna marketinška strategija zaista bolja od druge?
Saznajte u ovom blog postu.

Digitalni Marketing za vrijeme Coronavirusa
Ako ste vlasnik malog preduzeća, verovatno se pitate da li da nastavite sa reklamiranjem tokom ovog perioda. Kratak odgovor – da. Za detalje pročitajte ostatak teksta.