Vjerovatno ste čuli da Instagram uvodi Reels opciju kako bi parirao TikTok-u. U ovom blog postu ćemo pogledati šta je Reels opcija i koje su njene prednosti.

Instagram Reels nudi novi način dijeljenja kratkih video klipova u trajanju do 15 sekundi u aplikaciji Instagram.

Uz ovaj dodatak, Instagram sada ima pet plasmana sadržaja – regularne postove, Stories, Live, IGTV i Reels – što može izgledati kao puno sadržaja za stvaranje ako želite da maksimizirate vašu publiku na Instagramu. Ali iako će uskoro svaki Instagram nalog imati pristup Reels funkciji, to ne znači da biste nužno trebali odmah uložiti svoje vrijeme i trud u kreiranje sadržaja za Reels.

Ako je vaša publika u pravoj demografskoj kategoriji da bi znala za Reels i preferirala tu vrstu sadržaja (mlađa publika), trebalo bi da razmislite o ovom plasmanu kako biste dosegli novu publiku, posebno ako vam je video u prošlosti donosio dobre rezultate na drugim plasmanima na Instagramu.

Ali nemaju svi vremena ili budžeta da se posvete stvaranju još jedne vrste sadržaja. Dakle, ako već ostvarujete odlične rezultate na Instagram-u, možda ćete se odlučiti da malo sačekate dok Reels ne postigne veću gledanost. Samo imajte na umu da kako Reels postaje popularniji format, algoritam vam može ograničiti organski doseg. Rano usvajanje vam često može donijeti prednost.

Prvi korisnici mogu da računaju na bolji reach

Tipično kada Facebook uvede novu funkciju na bilo kojoj od svojih platformi, daju prednost sadržaju koji se plasira putem te funkcije, a to već važi i za Instagram Reels. Korisnici prijavljuju veći doseg i angažman na svojim Reels-ima u odnosu na ostale Instagram plasmane, čak i kada koriste isti ili sličan sadržaj na ostalim plasmanima.

Reels-i su laki za kreiranje

Video sadržaj često zahtijeva velika ulaganja u pogledu vremena, novca i troškova kreiranja. Međutim, baš kao i TikTok video sadržaji, Reels-i su dizajnirani da budu kratki video snimci – maksimalno 15 sekundi – tako da ne zahtijevaju puno ulaganja i mogu se kreirati unutar aplikacije. Lako i brzo se kreiraju a lako se i konzumiraju, što znači da korisnici mogu da upoznaju vas i vaš brend bez mnogo vremenskog ulaganja i sa vaše i sa njihove strane.

Želite da povećate vašu publiku na Instagramu? Ispunite kontakt formu u nastavku stranice i mi ćemo vam pomoći u tome.

Kontaktirajte nas