Blog

Google-ova uputstva za najbolje linkbuilding prakse
Google je objavio nova linkbuilding uputstva u svojoj SEO dokumentaciji. Inicijalno je to bio dokument o tome kako dodati linkove koji mogu ući u Google indeks, ali dokument je proširen da uključuje i uputstva za: Poziciju anchor teksta Kako napisati dobar anchor...

Šta je mapa sajta?
Mapa sajta je termin koji ste sigurno negdje čuli, ali šta je u stvari mapa sajta i čemu služi? Šta je mapa sajta? Postoje dvije vrste mapa sajta - XML i HTML mape sajta. XML mapa sajta XML mapa sajta je dokument koji izlistava sve stranice sajta za...

Šta je trošak po kliku (CPC – cost per click)?
CPC (trošak po kliku) je uobičajen termin koji se koristi u plaćenom oglašavanju.
Ponekad se naziva i plaćanje po kliku (pay per click).

Google najavaljuje uklanjanje sličnih publika (Similar Audiences)
Kontinuirani fokus na privatnost potrošača rezultirao je još jednim ažuriranjem Google Ads-a, koje utiče na ciljanje sličnih publika.

Google lansira novo ažuriranje algoritma sa fokusom na “koristan sadržaj”
Google je nedavno pokrenuo novo i veliko ažuriranje algoritma za pretragu, koje se naziva ažuriranje korisnog sadržaja.

Zašto bi trebali da investirate u brendirane ključne riječi čak i ako je vaša kompanija na prvom mestu na Google-u
Ako ne koristite vaše brendirane ključne riječi i u Google Ads kampanjama, konkurencija vas lako može preteći.

Kako da optimizujete vaš Google My Business listing
Google My Business je odlična alatka za vlasnike malih preduzeća da upravljaju svojim prisustvom u Google-ovom pretraživaču.