Šta je korporativni imidž?

Korporativni imidž vaše kompanije je percepcija vašeg brenda u javnosti. Možete oblikovati vaš brend tako što ćete javnosti reći kakva ste kompanija putem vaših marketing aktivnosti.

Ono što oblikuje vaš korporativni imidž jesu akcije vaše kompanije, poput dobrog finansijskog poslovanja, razvijanja inovativnih proizvoda i usluga, etičkih poslovnih praksi, upravljanje kritikama vaše kompanije, pružanja odlične korisničke usluge, dostojanstvenog odnosa i poštovanaj prema zaposlenima, kao i privlačenje najboljih zaposlenih u vašoj industriji.

Korporativni imidž vremenom sve više dobija na važnosti i zbog toga je bitno da više pažnje posvetite formiranju brenda koji će komunicirati sa vašom publikom na pravi način. Kako to da postignete? Evo nekoliko predloga.

1. Identifikujte svrhu postojanja vaše kompanije

Ako zaista želite da stvorite lojalne korisnike vašeg brenda i ojačate vašu reputaciju, osnovna poruka vaše kompanije treba da se usredsredi na vašu svrhu – a ne na to kako pravite svoj proizvod ili šta je vaš proizvod.

Prenošenje jasne i uvjerljive svrhe kroz sve akcije vašeg brenda stvoriće emocionalnu vezu koja je potrebna da bi vas vaša publika podržala. Što vas publika više podržava, vaša reputacija će postati jača.

2. Budite dosljedni

Ponekad se brendovi zapravo ne pridržavaju vrijednosti za koje tvrde da su im posvećeni. Iako ovakve kompanije ponekad mogu privući nove kupce, kupci će vremenom saznati da su iznevjereni i onda ih je gotovo nemoguće zadržati.

Jedna od prednosti Google oglasa je što izgledaju skoro identično kao organski rezultati i ljudi nemaju osjećaj da ih neko bombarduje sa reklamama.

3. Nudite najbolju moguću korisničku podršku

Za mnoge kupce jedna od prvih interakcija koju će imati sa vašim brendom je putem korisničke službe – tako da korisnička služba igra nesumnjivo ključnu ulogu u vašem korporativnom imidžu.

4. Pobrinite se da vaš web sajt i profili na društvenim mrežama odražavaju vašu trenutnu korporativnu sliku

Kako vaša organizacija raste, mijenjaju se preferencije vaših potrošača, saznajete više o tome šta vaši kupci vole i šta ne vole, može doći do promjene u prioritetima i viziji vaše kompanije. Da biste odražavali najrelevantniju, tačnu verziju vašeg korporativnog imidža, od ključne je važnosti da održavate snažno prisustvo na društvenim mrežama i web sajtu.

Potrebna vam je pomoć u izgradnji vašeg online korporativnog imidža? Ispunite kontakt formu, recite nam nešto više o vašem biznisu i javićemo vam se sa predlogom saradnje u što kraćem roku.

Kontaktirajte nas