Facebook reklame koje postavljate ne prolaze provjeru? Pitate se kako da smanjite cijenu po kliku Facebook reklama?
U ovom članku ćete naučiti neke od najčešćih grešaka koje biznisi prave pri kreiranju Facebook reklama i kako ih izbjeći.
#1 Odabir pogrešnog cilja kampanje
Prva velika greška koju biznisi prave kada je Facebook reklamiranje u pitanju je kreiranje traffic kampanje kada u stvari žele konverzije.
Facebook zna sve o ljudima koji koriste platformu, uključujući ponašanje pri kupovini. Ako želite da dosegnete ljude koji su u prošlosti davali drugim brendovima e-mail adresu i broj telefona, trebalo bi da prikazujete reklame optimizovane za konverzije, a ne traffic reklame.
Traffic reklame namijenjene su dosezanju ljudi koji su u prošlosti često kliknuli na CTA koji vodi na sajt, ali možda nisu na sajtu preduzeli nikakvu akciju. Cilj traffic kampanje može biti na primjer pogodan za promociju najnovijih postova na blogu ili podcasta.
#2 Boostovanje postova za konverzije
Druga velika greška koju firme koje se oglašavanju na Facebook-u prave je boostovanje objave u nadi da će dobiti puno konverzija. Dobićete mnogo engagementa na postu, ali ne neophodno i veliki broj ljudi koji napuštaju Facebook, posjećuju vaš sajt i tamo preduzimaju akciju koja vam je potrebna.
Zato samo boostujte objave kada želite da povećate reakcije na vašu objavu. Većinu Facebook budžeta ipak posvetite reklamama koje imaju za cilj konverzije.
#3 Ako poslujete u osjetljivoj niši, obratite posebnu pažnju na komunikaciju
Neki oglašavači ne razumiju da niše poput finansijskih usluga i zdravlja zahtijevaju i specifičan pristup kada je komunikacija u pitanju.
Primjer osjetljive niše na Facebook-u je zdravlje. Kada u svojim reklamama govorite o zdravlju ljudi, budite oprezni. Ne želite da prozivate ljude ili da učinite da se osjećaju loše zbog vaše reklame.
Na primer, nemojte reći nešto poput: „Izgubite svu tu masnoću i otarasite se dodatnih 5 kilograma.“ Umjesto toga, možete formirati tekst tako što ćete reći: „Osjećajte se fit i fantastično uz 10 minuta truda dnevno.“ Facebook algoritam bi povoljnije gleda na takav tekst oglasa.
Zaključak
Ako vaše Facebook reklame još uvijek ne prolaze provjeru ili su skuplje nego što bi trebalo, možda pravite neke očigledne greške koje utiču na to kako Facebook gleda vaš nalog. To uključuje izbor pogrešnog cilja kampanje, korišćenje određenih riječi i fraza u tekstu oglasa i nerazumijevanje osetljivosti određenih Facebook niša.
Izbjegavanjem ovih grešaka možete učiniti vaše reklame efikasnijim i jeftinijim.