Blog
Šta je trošak po kliku (CPC – cost per click)?
CPC (trošak po kliku) je uobičajen termin koji se koristi u plaćenom oglašavanju.
Ponekad se naziva i plaćanje po kliku (pay per click).
Google najavaljuje uklanjanje sličnih publika (Similar Audiences)
Kontinuirani fokus na privatnost potrošača rezultirao je još jednim ažuriranjem Google Ads-a, koje utiče na ciljanje sličnih publika.
Google lansira novo ažuriranje algoritma sa fokusom na “koristan sadržaj”
Google je nedavno pokrenuo novo i veliko ažuriranje algoritma za pretragu, koje se naziva ažuriranje korisnog sadržaja.
Zašto bi trebali da investirate u brendirane ključne riječi čak i ako je vaša kompanija na prvom mestu na Google-u
Ako ne koristite vaše brendirane ključne riječi i u Google Ads kampanjama, konkurencija vas lako može preteći.
Kako da optimizujete vaš Google My Business listing
Google My Business je odlična alatka za vlasnike malih preduzeća da upravljaju svojim prisustvom u Google-ovom pretraživaču.
Google ukida Univerzalnu Analitiku 1 Jula 2023. godine
Google će ukinuti Univerzalnu Analitiku sljedeće godine, objavila je kompanija. Nalozi Univerzalne Analitike će prestati da obrađuju nove podatke 1. jula 2023.
Google pokreće novi Core Update u maju 2022
Google objavljuje novo ažuriranje Core algoritma počevši od 25. maja 2022. Biće potrebno oko dve nedjelje da se ovo ažuriranje potpuno uvede.