Kontinuirani fokus na privatnost potrošača rezultirao je još jednim ažuriranjem Google Ads-a, koje utiče na ciljanje sličnih publika.

Ove sedmice, predstavnik Google Ads-a je potvrdio da će Google postepeno ukinuti targetiranja sličnih publika 2023. godine.

Pogledajmo kako se možemo pripremiti za ovu promjenu.

 

Neće biti novih segmenata sličnih publika počevši od maja 2023

Ako trenutno koristite slične publike u vašim kampanjama i ad grupama, neće biti promjene u njima.

Iako i dalje možete da koristite postojeće slične segmente publike do avgusta 2023. godine, nećete moći da dodajete nove slične segmente publike.

 

Slične publike će u potpunosti biti uklonjene u avgustu 2023

Druga faza ukidanja sličnih publika desiće se u avgustu 2023.

Google će ukloniti sve postojeće segmente sličnih publika iz svih oglasnih grupa i kampanja.

Međutim, oglašivači će i dalje imati pristup istorijskim izveštajima za ove segmente.

 

Zbog čega Google uvodi ovu izmjenu?

Nakon što su prvobitno najavili da neće pružiti alternativu kolačićima, jak odgovor oglašivača je naveo Google da promijeni mišljenje.

Google je shvatio važnost nekog oblika ciljanja korisnika koji je potreban da bi oglašivači efikasno plasirali reklame.

Bez alternative, oglašivači bi se vjerovatno udaljili od Google-a, što bi znatno uticalo na Google-ov prihod od oglašavanja.

Govoreći konkretno o sličnim publikama, promjena će zamijeniti slične publike automatizovanim rješenjem za targetiranje.

 

Zaključak

Da li će ova tranzicija sličnih publika imati značajan uticaj na postojeće kampanje?

Za sada, vjerovatno ne. Ali za oglašivače je dobro da razumiju šta se mijenja, zašto i koje alternative će zamijeniti ovu funkciju.

Kontaktirajte nas