Google će ukinuti Univerzalnu Analitiku sljedeće godine, objavila je kompanija. Nalozi Univerzalne Analitike će prestati da obrađuju nove pogotke 1. jula 2023.

Prethodno obrađeni podaci u Univerzalnoj Analitici će se čuvati najmanje šest mjeseci nakon datuma zastarijevanja navedenih iznad.

 „Univerzalna analitika je napravljena za generaciju mjerenja na mreži koja je bila usidrena na webu za desktop računare, nezavisne sesije i lakše uočljive podatke iz kolačića“, rekao je u najavi Rasel Kečam, direktor upravljanja proizvodima u Google-u. “Ova metodologija mjerenja postaje zastarjela.”

Google Analitika 4 (GA4) se razlikuje od svog prethodnika po tome što radi na više platformi, ne oslanja se na kolačiće i za mjerenje koristi model podataka zasnovan na događajima. Takođe ne čuva IP adrese, što može pomoći brendovima da ostanu na pravoj strani propisa o privatnosti.

Ako još uvijek niste podesili svojstva GA4, sada je vrijeme. Iako još uvijek ima vremena, konfigurisanje GA4 sada će vam omogućiti da počnete pratiti metrike do kojih vam je stalo, tako da istorijski podaci budu tu kada budete morali da ih uporedite.

Mnoge kompanije odugovlače kada je riječ o usvajanju GA4. Za nešto više od 15 mjeseci od sada, to više neće biti opcija. Što se bolje upoznate sa interfejsom i mogućnostima GA4, to ćete biti bolje opremljeni da se nosite sa ovom tranzicijom.

Spremni ste da pređete na novu verziju Google Analitike i poboljšate marketing nastup? Ispunite kontakt formu, recite nam nešto više o vašem biznisu i javićemo vam se sa predlogom saradnje u što kraćem roku.

Kontaktirajte nas

2019-2021 © Copyright – digitalnimarketing.me