Potrebne su vam sveže ideje za poboljšanje rezultata YouTube reklama? Pitate se da li bi drugačija kreativa mogla pomoći?

U ovom članku ćete naučiti dva savjeta za poboljšanje YouTube video reklama da biste postigli željene rezultate.

1. U svakom momentu prikazujte ime brenda i logo

Vjerovatno najčešći oblik video reklame na YouTube-u je Instream TrueView reklama.. Način na koji ovaj tip reklame funkcioniše je da gledaoci mogu da preskoče reklamu nakon 5 sekundi gledanja. Oglašivači vole ovaj format jer im se naplaćuje samo ako korisnik izvrši jednu od ovih radnji:

  • Gleda najmanje 30 sekundi reklame
  • Pogleda cijelu reklamu ako je kraća od 30 sekundi
  • Klikne na bilo koju od kartica u oglasima (dodaci za poziv na akciju, kartice za kupovinu, dodaci za obrazac za potencijalne klijente itd.)

Zbog toga imate priliku da zaradite mnogo besplatnih pregleda. Da biste to iskoristili, preporučujemo da dodate naziv svog brenda ili logotip brenda unutar video reklame. Na vama je da li ćete ga učiniti svijetlim i vidljivim ili suptilnim pomoću vodenog žiga.

Ljudi dolaze na YouTube da gledaju muzičke spotove i da se zabavljaju. Čak i ako nisu spremni da odmah kupe, vaša video reklama i dalje može da cilja relevantnog korisnika kome će možda kasnije trebati vaš proizvod ili usluga. Ali teško je zapamtiti brend ako im ne kažete ko ste ili šta je vaš proizvod. Uvijek uključite ime brenda u vaše YouTube video reklame.

2. Testirajte skroz različite tipove video creative

Ponekad reklama sa samo nekoliko manjih razlika u odnosu na prvu varijantu može biti mnogo uspješnija. U drugim slučajevima možda nećete jasno razumjeti koji element video snimka je imao najveći uticaj. Zato preporučujem da testirate potpuno različite reklame prilikom pokretanja nove kampanje.

Testirajte različite pozive na akciju, drugačiju muziku, atmosferu i osvjetljenje. Testiranje potpuno različitih kreativa pomoći će vam da zaista saznate šta će imati najveći uticaj na vašu publiku. Ovo vam takođe može pomoći da izbegnete stalno prikazivanje istih tipova oglasa sve dok ne postanu ustajali ili dosadni vašoj ciljnoj publici.

Želite da poboljšate vaše YouTube reklame i želite da vam mi pomognemo u tome? Ispunite kontakt formu, recite nam nešto više o vašem biznisu i javićemo vam se sa predlogom saradnje u što kraćem roku.

Kontaktirajte nas