Stopu konverzije treba shvatiti ozbiljno, s obzirom da je to glavni pokazatelj da li vaš sajt može da ubijeti korisnike da kupe vaše proizvode ili usluge.. Visoka stopa konverzije znači da imate dobro online prisustvo i marketing strategiju.

Koja je dobra stopa konverzije?

U prosjeku, stopa konverzije može da se kreće između 2-4%, što je razumna cifra. Ipak, uvijek postoji prostor za poboljšanje, a uz dobro optimizovane landing stranice, stopa konverzije može porasti iznad 10%.

Nažalost, stvarnost je takva da mnogi sajtovi imaju stou konverzije oko 0,1-0,2%. Da se to ne bi dogodilo i vama, evo nekoliko načina da povećate stopu konverzije i osigurate uspeh vašeg digitalnog marketinga.

Kako da povećate stopu konverzije?

A/B testiranje

Neprekidno testiranje je ključno za poboljšanje stope konverzije da biste pronašli najatraktivnije rješenje za kupce. Potrebno je naći idealnu kombinaciju kreativnosti i sadržaja. Korišćenjem softvera za A/B testiranje možete testirati dvije verzije vaše web stranice kako biste vidjeli koja rezultuje boljom stopom konverzije.

Popup

Popup prozori su se pokazali odličnim za povećanje stope konverzije web sajta ako se pravilno koriste. Uz pojavljivanje tek nakon 30 sekundi, lakim zatvaranjem prozora i kolačićima postavljenim da pokreću popupe samo jednom po posjeti, ovaj alat vam može pomoći da podignete stopu konverzije bez uznemiravanja i nerviranja korisnika.

Live chat

Mnogi korisnici nisu sigurni da li je usluga ili proizvod najbolja opcija za njihove potrebe. Dodavanje live chat opcije daje vam brz i jednostavan način da pretvorite ovu neodlučnu publiku i otklonite sve njihove sumnje. Live chat se lako dodaje na bilo koju lokaciju i poznato je sredstvo za povećanje konverzije.

Jednostavan dizajn

Želite da se potencijalni kupci koncentrišu na ono što nudite na preglednoj web stranici koja je laka za navigaciju. Treba ukloniti sve nepotrebne smetnje i nebitne sadržaje i fokusirati se samo na jednu akciju koju želite da korisnici preduzmu.

Zaključak

Koristeći kombinaciju taktika koje smo naveli iznad, možete optimizovati web sajt za konverzije i povećati broj kupaca i klijenata. Eksperimentišite, testirajte i pojednostavljujte sve dok vam stopa konverzije ne dostigne nivo sa kojim ćete biti zadovoljni.

 

Nemate vremena ili niste sigurni kako da sami optimizujete sajt za stopu konverzije? Pošaljite nam poruku putem kontakt forme u nastavku stranice i ubrzo ćemo vas kontaktirati.

Kontaktirajte nas