Ako ste nedavno nešto pretraživali na Google-u, velike su šanse da ste vidjeli neke Google reklame koje sadrže ekstenzije, a da toga niste bili ni svjesni.

Ekstenzije su dodaci koje možete dodati na vaše Google reklame i omogućavaju vam da automatski postavljate dodatne informacija na određene oglase. Time možete značajno povećati stopu klikova na reklamu i druge bitne pokazatelje poput ocjenu kvaliteta i ranga reklame.

Ovi dodaci su potpuno besplatni i svako ih može dodati u svoje reklame, bez dodatnih troškova. Iako dodavanje svake ekststenzije možda nema smisla, a u nekim slučajevima neće biti ni primjenljive, preporuka je da ih koristite kad god možete.

Uz više od deset različitih ekstenzija koje su trenutno dostupne, jedino preostalo pitanje je: koje su najbolje?

Ekstenzija za lokaciju

Jedna od najboljih Google Ads ekstenzija u bilo kojoj Google kampanji je ekstenzija za lokaciju. Idealna za bilo koji biznis sa fizičkom prodavnicom ili kancelarijom koja se oslanja na posjete kupaca ili klijenata, ova ekstenzija značajno pomaže korisnicima u pronalaženju lokacije biznisa.

Ekstenzija za lokaciju takođe može da prikazuje ocjene sa zvjezdicama ispod oglasa, koje vuče sa Google My Business profila biznisa.

Sitelink ekstenzija

Brz i jednostavan način da značajno povećate stopu klikova na reklamu je da koristite sitelink ekstenzije. Ovi dodaci vam omogućavaju da ispod reklame prikažete linkove ka još nekim stranicama sajta koje bi mogle biti korisne korisnicima, poput stranice gdje mogu više da saznaju o vama, vide vaše usluge, kontaktiraju vas i slično.

U zavisnosti od raspoloživog prostora, svaki sitelink može prikazati i opis u dva reda ispod svakog linka, što oglas čini još vidljivijim. Ovo ne samo da povećava šanse da korisnici kliknu na oglas, već im pruža i dodatne informacije.

Ekstenzija za poziv

Vjerovatno najpopularnija Google Ads ekstenzija je ekstenzija za poziv. Ova ekstenzija je posebno popularna kod biznisa koji pružaju usluge i omogućava korisnicima da pozovu vaš biznis klikom na ekstenziju, ako oglas vide na mobilnom telefonu.

Iako se ekstenzija može vidjeti i na desktop i laptop uređajima, njena glavna upotreba je na mobilnim uređajima.

Treba vam pomoć sa vašim Google Ads kampanjama? Ispunite kontakt formu, recite nam nešto više o vašem biznisu i javićemo vam se sa predlogom saradnje u što kraćem roku.

Kontaktirajte nas