Ako planirate da investirate u oglašavanje na Internetu, bitno je da investirate u oglašavanje putem pravih kanala.

Jedan od kanala za oglašavanje koji vam može donijeti najveći povrat na investiciju, pogotovo na našim prostorima, je Google oglašavanje.

Google oglašavanje podrazumijeva oglašavanje na rezultatima Google pretrage, gdje se vaši tekstualni oglasi pojavljuju najčešće na vrhu rezultata, iznad organski rangiranih stranica.

Google takođe ima varijante oglašavanja gdje možete plasirati banere na sajtovima koji se nalaze u njihovoj partnerskoj mreži ili korisnicima gmail elektronske pošte. Ove vrste oglašavanja su manje popularne kod nas, iako se mogu koristiti u remarketing svrhe i ostvariti dobre rezultate.

Nastavite da čitate i saznajte glavne razloge zbog kojih biste Google oglašavanje trebali iskoristiti za vaš biznis.

#1 – Google oglašavanje je skalabilno

Jedna od najtežih stvari u oglašavanju jeste pronalaženje načina da dođete do kupaca koji su skalabilni – nije vam potreban pet puta veći trud da postignete pet puta bolje rezultate. Google oglasi su jedan od najlakših kanala za skaliranje.

Kada imate kampanju koja je profitabilna, sve što trebate da uradite jeste da povećate budžet i to će dovesti i do više prometa ka vašem sajtu, a samim tim i više kupaca.

#2 – Google oglašavanje donosi rezultate brže nego SEO

Za nove biznise i sajtove, ponekad su potrebni mjeseci da se organski visoko rangiraju na Google-u koristeći SEO tehnike. Zbog toga su Google oglasi idealno rješenje u tom periodu dok radite na boljem organskom rangiranju sajta, mada je i tada dobra ideja oglašavati se za ime vašeg biznisa kako konkurencija ne bi mogla da zakupi oglase sa vašim imenom.

#3 – Google oglasi izgledaju kao organski rezultati

Ukoliko aktivno koristite internet, gotovo sigurno ste se susreli sa Google oglašavanjem do sad. Možda ste već i kupili neki proizvod ili uslugu zahvaljujući ovim oglasima, a da niste ni bili svjesni da je u pitanju bio oglas.

Jedna od prednosti Google oglasa je što izgledaju skoro identično kao organski rezultati i ljudi nemaju osjećaj da ih neko bombarduje sa reklamama.

Spremni ste da preduzmete prvi korak i uključite Google oglašavanje u vaš promotivni mix? Ispunite kontakt formu, recite nam nešto više o vašem biznisu i javićemo vam se sa predlogom saradnje u što kraćem roku.

Kontaktirajte nas